Ga naar inhoud

Avi met ondertitels branden


fistaprino

Aanbevolen berichten

Zoals velen zullen weten, kan je een avi-file met de ondertitel in dezelfde map plaatsen en dan spelen die samen af met WMP op de pc.

Nu is mijn vraag of ik ze dan ook zo als data-file kan branden (de map met film en ondertitel in dus), zodat mijn dvd speler de ondertitel er zoals bij WMP er ook automatisch bij zal voegen. Dan zou ik niet al die programma's moeten afgaan om de ondertitels in de film zelf te zetten. Lukt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

idemdito , beste Fistaprino!er is nog een eenvoudigere manier

het kan wel op een dvd worden gebrand zonder een progje te gebruiken

je moet al1 je ondertitels en de film dezelfde naam geven en beide branden op een dvd

bijv: SawV.avi SawV.srt

als je ze zo maakt en op een dvd brand met bijv : Nero etc... pakt de Dvd speler die ook automatisch

tenzij je dvdspeler net zoals wat Yannick zei AVI/Divx ondersteund anders gaat het niet!

probeer het eens

Gr Berky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord van Karel luidde : linken naar serials mag niet.

Wel ik heb geen link naar een serial gepost maar wel naar een file van Yousendit waarin dit zat.

Dit is voor discussie te interpreteren.

Bijgevolg heb ik geen enkele regel overtreden.

Het reglement heeft het niet over illegale dingen die verweven zitten in een ander programma.

Ik kan hier nog verder op ingaan maar laat het voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord van Karel luidde : linken naar serials mag niet.

Wel ik heb geen link naar een serial gepost maar wel naar een file van Yousendit waarin dit zat.

Dit is voor discussie te interpreteren.

Bijgevolg heb ik geen enkele regel overtreden.

Het reglement heeft het niet over illegale dingen die verweven zitten in een ander programma.

Ik kan hier nog verder op ingaan maar laat het voor de moeite

Wel dan valt het allesinds onder deze regel:

* Alles wat de Belgische/Nederlandse wetgeving verbiedt, is hier uiteraard ook verboden.

Uitwisselen van serials is door wetgeving verboden.

En intussen hebben we ook even de regels aangepast:

* Het posten, het vragen naar of linken naar warez, serials, cracks, muziek, films, games, covers, teksten, ... onder eender welke vorm die in strijd zijn met de copyright wetgeving.

Zo is de discussie helemaal ten einde.

Ik vermoed dat de onderwerpstarter intussen voldoende info heeft en gaat hier een slotje op.

Met vriendelijke groeten,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.