Ga naar inhoud

Blu-ray speelt niet af


Hans1969

Aanbevolen berichten

Geachte,

Plotseling kan ik geen blu-ray schijfjes afspelen in clear-fi (Ik heb een Acer aspire touch all-in-one Z5801) ,maar dvd kan ik wel kijken !

Normaal gaat clear fi automatisch open,maar met blu-ray reageert hij niet. Als ik clear-fi handmatig open doe, ,zegt hij dat ik een schijf moet plaatsen (???) terwijl er dus een blu-ray inzit !

Ik heb clear-fi reeds lange tijd ge-updated en ook Herstel gedaan,maar noppes

Kan hier iemand mij helpen met dit probleem ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in de verkenner of je blu- ray schijf wel herkend wordt in het schijfstation.

Ik ben niet zeker of je mijn vraag goed begrepen hebt.... als je een blu-ray schijf in je blu-ray station plaatst en dan in de verkenner in het linker venster op je blu-ray station klikt zou je rechts de inhoud van je schijfje moeten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer.

Dan open je dvd-/cd-rom stations en klik er met de rechtermuisknop op je blu-ray combo.

In het menu dat dan verschijnt kies je installatie ongedaan maken, herstart nadien je PC.

De combo wordt herkend als nieuwe hardware en terug geïnstalleerd.

Lost dat je probleem niet op voer je via deze link de tips uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.