Ga naar inhoud

Bluetooth Dongle werkt niet meer


Custard

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb juist ontdekt dat mijn bluetooth dongle niet meer werkt.

Ik heb geprobeerd deze terug te installeren maar het helpt niet. Er zit geen cd-rom bij om iets te kunnen installeren, juist de dongle inpluggen en laten doen. Ik denk dat ik per ongeluk het verwijdert heb van mijn pc.

Er was altijd iets met Bluestacks (dat had ik er op gezet en terug verwijdert omdat het niet werkt) om een app vd gsm op de pc te kunnen spelen en heb ik nu iets teveel verwijdert???

De naam Toshiba (????) denk ik was van de bluetooth dongle. Kan ik dit niet ergens terug bemachtigen door een systeemherstel te doen? En als dat mogelijk is ben ik dan geen andere dingen kwijt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar opletten met de link in bericht #2: ondanks het feit dat hij er zo uitziet is dit is GEEN officiële Toshiba webpagina, maar een goed gemaskeerde pagina om je "universele driver update software" te laten installeren (lees: VERKOPEN) !

Wat je daar ook aanklikt, je krijgt telkens setup.exe als download ... na het uitvoeren van setup.exe staat het programma DriverTuner op je systeem en meestal begint de herrie pas echt nadat je zo'n programma hebt laten lopen ... bovendien is het GEEN freeware.

Een systeemherstel lijkt me de meest aangewezen optie te zijn: keer terug naar een tijdstip van voor de opruiming / verwijdering. Dit is niet van invloed op je persoonlijke bestanden (afbeeldingen, documenten, ...), wel op software en wijzigingen in het register.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had er al mijn ogen laten opvallen vanwege het zo gemakkelijk was op die website om aan software te geraken. Ik heb toch maar een systeemherstel gedaan. En WUNDERBAAAAAAR fwoeee het is in orde xD

Ik laat me eigenlijk nogal vlug vangen om kleine simpele programmatjes te downloaden voor iets zoals een foto of muziekbestand te bewerken terwijl er in feite initieel uitgebreide programma's op de pc staan (ne mens beziet da nie eens zenne als hij ne pc koopt :rofl:).

Baai de weej het is in orde en weeral :adore: ik heb hier ondertussen toch een klein abonnement lopen xD (en ik die dacht toch al wa meer te weten over computers :hmmmm:)

Ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.