Ga naar inhoud

Browser Firefox


Francis Vanermen

Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds onderstaande boodschap als ik een nieuw venster wil openen in Firefox. Wat kan ik hieraan doen want dit is niet handig om te werken.

Hier de boodschap:

"Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefoxproces afsluiten of uw systeem herstarten"

Het proces afsluiten met "taakbeheer" lukt niet. De boodschap komt telkens terug!

Tot voor kort heb ik hiermede nooit problemen gehad.

Francis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst problemen gehad met in Mozilla mijn profiel map te vinden. Uiteindelijk is dat gelukt. Ik vind het bestand parent lock wel maar kan het niet openen want ik krijg een boodschap dat ik daar het juiste programma voor moet hebben. Ik las ook iets over " enkel lezen" dat dit moest uigevinkt zijn en dat is ook zo. Het is allemaal wat oànduidelijk en ik ben bang iets fout te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen met welke windows versie uw werkt??

Ik heb SeaMonkey als web browser en die is;

Useragent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:18.0) Gecko/20100101 Firefox/18.0 SeaMonkey/2.15.2

Dus werkt zo goed als 't zelfde als Firefox. mocht 't niet helpen om Firefox te uninstallen en nog een keer opnieuw te installeren.

En de problemen nog steeds niet verholpen zijn is 't naar mijn mening zeker wel een goed altenatief

A Faas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met Windows 7. Ik heb net vanmorgen het "parent lock" bestand in mijn profielmap van Mozilla Firefox verwijderd zoals reeds vroeger gesuggereerd op het forum. Zonder resultaat!! Na verloop van tijd krijg ik nog steeds de boodschap:"Firefox is al actief, maar reageert niet. Om een nieuw venster te openen moet u eerst het bestaande Firefox proces afsluiten, of uw systeem herstarten".

Ik heb ook reeds contact opgenomen met Micro Computer Service Center. Dit door een 0900 nr. aan 1,50€ per minuut. Zij hebben mij niet kunnen helpen. Mijn tijd was 8 minuten!!!

Toch wel vreemd dat het probleem zich stelt op mijn laptop en op mijn desktop met Vista!!!!

Francis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.