Ga naar inhoud

"Canon Pixma MG 5350 wireless" - problemen met printen vanaf tablet


Johan59

Aanbevolen berichten

Volgens de info op internet zou het toch moeten werken.

[h=3]Hoogwaardige prints en handige features[/h]Met een printresolutie tot 9.600 x 2.400 dpi en inktdruppels van 1 pl zorgt de Canon PIXMA MG5350 voor hoogwaardige prints zonder korrels en met vloeiende kleurovergangen. Verder opent de draadloze verbindingsmogelijkheid tal van nieuwe deuren. Wat te denken van PIXMA Cloud Link waarmee je direct foto's vanuit online albums zoals Google's Picasa of Canon's iMAGE Gateway af kan drukken. Verder heb je tevens toegang tot templates als briefpapier en kalenders. Daarnaast kan je met behulp van Canon's Easy-PhotoPrint applicatie (iEPP - App Store/EPP - Android Market) alsnog toegang krijgen tot jouw MG5350. Hierdoor kan je jouw mooiste fotomomenten direct delen met de thuisblijvers of alvast uitprinten, zodat ze op je liggen te wachten bij thuiskomst. Ook voor de scanfunctionaliteit heeft het apparaat een handigheid. Het is namelijk mogelijk om een document in te scannen en direct door te sturen naar iedere pc binnen het draadloze netwerk. Bron: Canon PIXMA MG5350 - Printershop.be

https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.co.canon.bsd.android.aepp.activity&hl=nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik ook zo'n printer, alleen niet draadloos, maar een vriend van mij heeft die wel draadloos.

en hij vertelde me: "Ja hoor werkt hier perfect met iphone en ipad. Ik vermoed dat het in dit topic gaat om een andriod app en dat heb ik nog niet geprobeerd."

Misschien ben je met Clarkies en bovenstaand antwoord wat verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wireless verbinding nu van 2 tablets (android) met printer. Had reeds wireless verbinding van desktop met deze printer (windows 8.1). Kan met desktop normaal wireless printen/scannen.

Als ik afdrukken aangeef op tabletapp. Zoekt de app. .pdfbestanden op de sdkaart. Druk ik op een .pdfbestand en dan afdrukken wordt dit bestand geconverteerd maar niks afgedrukt. Zover ben ik momenteel.

Verdere handeling?

Johan59

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik wel wireless kan printen met desktop en laptop ( Windows), moet ik dan ook niet automatisch kunnen printen met een Android-App van Canon?
Zelf ken ik de App niet maar neem deze link eens door.

Ja zie de link hierboven en hieronder:

Apps om mee te printen | Consumentenbond

Tip: printen vanaf een tablet | SeniorWeb

Google Cloud Print-app: Printen vanaf Android tablets en smartphones | Tablets Magazine

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.