Ga naar inhoud

Cassettes omzetten naar MP-3


alfredans

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij uitleggen hoe ik m.b.v.een cassette converter de muziek kan omzetten naar MP-3 zodat ik deze kan branden op CD.Gister bij Aldi cassette converter gekocht en software geinstalleerd met bijgeleverde CD.Weet niet waar muziek naar toegeschreven wordt etc.

Bedankt voor jullie reacties alvast.

Alfred.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Meestal staat in de software zelf een optie om te kiezen in welke map je die wil opslaan.

Standaard staat al een bepaalde map ingevuld.

Probeer dus eens in je meegekregen software te zoeken of je ergens een menu hebt waar je die instellingen terug vindt.

Kom je er niet aan uit, geef dan het merk en model(nummer) van die convertor door in een volgende bericht.

Ook om welke software het gaat indien mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal staat in de software zelf een optie om te kiezen in welke map je die wil opslaan.

Standaard staat al een bepaalde map ingevuld.

Probeer dus eens in je meegekregen software te zoeken of je ergens een menu hebt waar je die instellingen terug vindt.

Kom je er niet aan uit, geef dan het merk en model(nummer) van die convertor door in een volgende bericht.

Ook om welke software het gaat indien mogelijk.

Het betreft de EnVivo modelnummer PO-1108.

De software zelf staat in Program Files,onder audacity.

Alles volgens gebruiksaanwijzing geinstalleerd,daarna cassette converter aangezet en getracht op te nemen.Weet niet hoe ik de opgenemen muziek kan afspelen en waar die staat.

Bedankt voor je snelle reactie.

Mvg.

Alfred.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens onderaan links op je bureaublad op je startknop.

In het scherm dat zich opent klik je bovenaan rechts op je gebruikersnaam.

Nu opent zich een nieuw scherm met daarop een aantal mappen.

Check deze eens, normaliter ga je in één van deze mappen (mijn documenten, enz...) je omgezette muziek terug vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die handleiding is handig. Die heb ik nu ook opgeslagen. Als je klaar bent met opnemen moet je het wel opslaan (misschien een open deur). Op dat moment kan je het een naam geven en op een plaats zetten die je wilt en terug kan vinden. Wij zijn ook een hele middag bezig geweest voor we onze eerste opname hadden gemaakt. De handleiding bij het apparaat geeft veel te weinig informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.