Ga naar inhoud

castleville loopt vast


patricia11

Aanbevolen berichten

Ik speel graag het spelletje castleville op facebook maar het laden gaat zo langzaam en hij loopt steeds vast,ik he een pentium ® 4 cpu 280 hz,kloksnelheid 2.79 ghz gb. pc.

Ik wil best een betere pc kopen maar weet niet wat belangrijk is voor het spelletje,is het een snellere videokaart? of iets anders wat ik nodig heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Patricia,

Welkom op PCH!

Dit is een gekend probleem met verschillende Zynga games.

Probeer de volgende tips eens uit:

  • Probeer eens een andere browser. (Welke gebruik je nu?) Internet explorer scoort beduidend slechter dan bvb Firefox voor dergelijke games.
  • Zorg dat je de meest recente versie hebt van Adobe Flash Player.
  • Idem voor je Java.
  • Verwijder de geschiedenis in je browser en druk daarna op F5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dergelijke spelletjes (Facebook) dien je echt geen rekening te houden wanneer je een nieuwe pc wilt aankopen.

Elke pc die je momenteel in de winkels vindt, is meer dan capabel om die games te spelen.

Net als bij vele andere mensen, ligt volgens mij je probleem bij het spel zelf en kan je daar dus helaas niet veel aan doen.

Heb je al is je systeem opgekuist?

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dergelijke spelletjes (Facebook) dien je echt geen rekening te houden wanneer je een nieuwe pc wilt aankopen.

Elke pc die je momenteel in de winkels vindt, is meer dan capabel om die games te spelen.

Net als bij vele andere mensen, ligt volgens mij je probleem bij het spel zelf en kan je daar dus helaas niet veel aan doen.

Heb je al is je systeem opgekuist?

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

fijn dat je probeerd te helpen,ik heb ccleaner al op mijn pc.

---------- Post toegevoegd om 18:45 ---------- Vorige post was om 18:42 ----------

mijn pc kan het spel wel spelen maar het laden van het spel duurt zo'n 5 minuten,bij andere mensen gaat het spel aanzienlijk sneller en loopt minder snel vast,daarom vraag ik mij af of ik een snellere pc moet hebben of andere videokaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer is om een ander (gelijkaardig) spel van Zynga te spelen.

Als je daar geen probleem hebt, ligt het aan Castleville zelf.

Is ook dat veel trager dan bij die andere mensen, lijkt me dat jouw pc niet zo goed meer met de jeugd mee kan.

Een andere videokaart enz zou ik niet mee beginnen. Een Pentium4 is over de gehele lijn reeds sterk verouderd en zal bij de meeste huidige software sterk vertragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.