Ga naar inhoud

Devolo audio extender


buffalo18

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik heb een devolo audio extender gekocht en geïnstalleerd zoals het hoort. Na het installeren van de software zou ik de geluidsdriver van devolo als staandaard moeten instellen. Maar die driver en dus geluidskaart staat helemaal niet tussen de lijst met mijn andere geluidsdrivers. Zou het kunnen omdat ik windows 7 heb? Iemand een oplossing?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag iedereen,

Ik heb een groot probleem :-). Ik heb een devolo audio extender. De installatie ging vlot, maarr de software is blijkbaar niet compatible met windows 7.

Normaal kan je switchen tussen de geluidskaart van je pc en die van devolo. Mijn pc (win 7) vindt die geluidskaart van devolo niet.

Aangezien het product niet meer wordt gemaakt verschijnt er geen software die compatible is met windows 7. Heel ergerlijk natuurlijk.

Is er niemand hier, die zelf die software kan aanpassen aan windows 7? Het zou mij veel plezier doen en heb er zelfs nog een vergoeding voor over, voor diegene die dat kan. Of zijn er andere oplossingen?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem. Heb Devolo gemaild en kreeg deze reactie:

"de audio Extender is "end of life", m.a.w. het apparaat wordt niet meer geproduceerd en er word dus ook geen nieuwe software meer voor dit apparaat ontwikkeld".

Erg leuk als je het apparaat slechts 2 maanden in huis hebt. Ben er behoorlijk pissig over. Enige oplossing lijkt me om Windows XP of Vista naast Windows 7 te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit bestand.

Als het is gedownload ga je naar de map waar al je downloads worden opgeslagen. Dit is afhankelijk van je browser.

Installeer daarna het bestand door het te openen. Je dient daarna gewoon de instructies te volgen.

Als de installatie is voltooid, start je de pc opnieuw op. Het apparaat zou dan moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.