Ga naar inhoud

digitale camera


Gast Jakkedoe

Aanbevolen berichten

Ik heb reeds verschillende forums geraadpleegd maar blijkbaar kan niemand mij de juiste inlichtingen geven en wordt mijn probleem maar niet opgelost. Ik doe een laatste poging.

Ik heb recent een Panasonic camcorder model SDR-H80 gekocht .Ik heb reeds een reis en andere zaken opgenomen. Ik kan de filmpjes wel op mijn PC (Windows Vista) zetten met het bijgeleverde programma VideoCam suite van Panasonic, in een MOV bestand. De videobeelden van de camcorder zijn MPEG 2.

Met Windows Movie Maker kan ik de film niet importeren. Ik kan dus ook niets op een DVD branden. De bestanden worden niet herkend.

Op aanraden koop ik mij Videodeluxe 16 van Magix maar hetzelfde probleem.

Conclusie: ik kan mijn films niet bewerken en zelfs niet op een DVD zetten wat toch de bedoeling is. Kan iemand met al deze gegevens mij uit de nood helpen ? Zo niet moet ik weer gaan filmen met mijn oude analoge camera en daarna kon ik wel alles op DVD zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wanneer ik mijn bestand (film) in een converter programma wil plaatsen krijg ik als antwoord "geen zoekresultaten". Heb reeds verschillende convertprogramma's geprobeerd. Ik veronderstel dat mijn bestand niet wordt aangenomen maar waarom dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb inmiddels een programma gevonden Format Factory. Ik zet mijn bestanden over in AVI en inderdaad alles is opgelost.Alvast bedankt voor de hulp.Kan DVD branden, Windows Movie Maker en Magix de luxe nemen het bestand aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.