Ga naar inhoud

dj boxen op laptop aansluiten


mr_lauren

Aanbevolen berichten

beste forumleden

Ik zou graag draadloos of gewoon met lange kabel allemaal dj boxen op mijn laptop aansluiten.

de dj boxen en kabels moeten nog gekocht worden.

mijn bedoeling is via virtualdj muziek af te spelen naar mijn dj boxen en later als ik ouder word mij eigen dj bar hebben voor een centje te verdienen.

zouden jullie goede raad kunnen geven en wat ik allemaal moet kopen eens zeggen.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is de zoon xd

als je je wilt verdiepen in het draaien

via computer moet je mij zeggen wat boksen je zou willen kopen want je versterker hangt af van je aantal RMS waarde en je laptop heeft altijd een headphone jack uit

via deze kan je een adapter kabel kopen naar aux(rca,cinch).

en zo naar je mengpaneel en dan door naar je versterker als je een dj versterker koopt.

ik draai met luidsprekers van 400 watt RMS en ongeveer hetzelfde versterker zelfs iets zwaarder maar in jouw geval zou ik iets lichter nemen als ik zie dat je een beginneling bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is de zoon xd

als je je wilt verdiepen in het draaien

via computer moet je mij zeggen wat boksen je zou willen kopen want je versterker hangt af van je aantal RMS waarde en je laptop heeft altijd een headphone jack uit

via deze kan je een adapter kabel kopen naar aux(rca,cinch).

en zo naar je mengpaneel en dan door naar je versterker als je een dj versterker koopt.

ik draai met luidsprekers van 400 watt RMS en ongeveer hetzelfde versterker zelfs iets zwaarder maar in jouw geval zou ik iets lichter nemen als ik zie dat je een beginneling bent.

ik heb al een packet gezien met 2 boxen en versterker
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.