Ga naar inhoud

download muziek voor mp3-speler via MP3


HettyK

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Al een tijdje gebruik ik voor het downloaden van muziek voor mijn mp3-speler de site MP3Jam van Softonic. Nu is er een nieuwe versie, die ik niet gedownload krijg. Als ik zoek naar andere downloadsites krijg ik allerlei rare zaken waarbij mijn beschermingsprogramma aangeeft dat de afzender de server wil overnemen etc. De oude versie van MP3Jam zoekt nog wel, maar speelt niet meer af en downloadt niet meer. Hebben jullie een tip om de oude weer 'werkbaar' te krijgen, of weten jullie misschien een veilige downloadsite die niet wordt geblokkeerd door Avira?

Vast heel veel dank!

Hartelijke groet, Hetty

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hetty,

Al een tijdje gebruik ik voor het downloaden van muziek voor mijn mp3-speler de site MP3Jam van Softonic.

Let Op met spullen van softonic.

Neem eens deze link door: Download wrapper: cnet, tucows, softonic

Als ik zoek naar andere downloadsites krijg ik allerlei rare zaken waarbij mijn beschermingsprogramma aangeeft dat de afzender de server wil overnemen etc.

Hebben jullie een tip om de oude weer 'werkbaar' te krijgen, of weten jullie misschien een veilige downloadsite die niet wordt geblokkeerd door Avira?

Muziek gratis & legaal & clean (zonder malware - virus) downloaden bestaat (bijna) niet.

Via iTunes kunt u muziek aanschaffen of via:

  1. Freerecordshop
  2. Dance-Tunes
  3. Magnatune

Rechtenvrije muziek downloaden van o.a.:

  1. electrobel
  2. FMA
  3. jazz-on-line

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.