Ga naar inhoud

DVD branden


anonymous

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over het branden van een dvd. Ik heb werkelijk alles geprobeerd om een dvd te laten werken in mijn dvdspeler maar het lukt egt niet. Ik ben nu zover dat het ik het AVI bestand via Nero Vision Express om laat zetten, maar dan werkt het gewoon niet op mijn dvd speler, er staat: no disc oid ik ben radeloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke dvd brander heb je?

??

Welke versie van Nero gebruik je?

ik heb Nero Vision Express 2

Welke lege dvd schijven gebruik je?

DVD+r van TDK

Hoe ga je te werk? Kan je dit stap voor stap beschrijven?

- ik heb een AVI bestand

- bij Nero vision express 2 kies ik DVD maken-->DVD-video

- 'videobestanden toevoegen' -->AVI bestand

- bij 'videoopties' stel ik vaak al een lager aantal kbits/s in omdat hoewel de schijfjes een capaciteit hebben van 4,7 gb dat er dus niet op past

- hierna maak ik een menuutje aan

- dan brand ik hem

- er staan hierna de volgende bestanden op het schijfje:

map: VIDEO_TS, hierin zitten: 2 BUP, 2 IFO en 2 VOB bestanden

mijn dvd speler is: Medion progressive scan DVD/compact disc player

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bescreven stappen zijn allemaal goed.

Ik heb het even nagekeken met Vision express 3 en ik heb geen mogelijkheid gevonden om aan te geven of de dvd moet afgesloten worden of niet. Ik denk dat de schijf altijd wordt afgesloten na het branden. Kijk eens na bij de informatie die getoond wordt na het branden.

Ik heb ook al gebruikt en nog nooit problemen gehad dat de dvd niet kon gelezen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.