Ga naar inhoud

dvd kopieren + branden maar ondertiteling blijft weg


haris

Aanbevolen berichten

hey,

Ik kopieer m'n dvdfilms met dvdfab (hoofdfilm,ned subs, engelse audio) en zet die video_ts bestanden dan op m'n harde schijf.

Nu wil ik twee films branden op één dvd en dat lukt wel op deze manieren :

1. met convertxtodvd , alleen blijft m'n interne ondertiteling weg (zelfs al zegt convertx dat er een intern kanaal aanwezig is) , hier kan ik dan wel een srt bestand bijvoegen als externe ondertiteling maar ik vind niet voor al m'n films een srt bestand

2. met nero vision, maar ook daar blijft m'n ondertiteling weg. Hier kan ik als tweede optie geen srt bestand invoegen want als ik m'n video_ts bestanden samen met m'n srt bestand inbreng in nero neemt nero het srt bestand niet aan.

Weet iemand hoe ik er kan voor zorgen dat die interne subs wel meegebrand worden?

Of weet iemand hoe ik nero zover krijg dat hij srt bestanden samen met de video_ts bestanden aanneemt ?

tx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Ik ben te vergeten te zeggen dat ik twee films op 1 dvd wil branden.

ik heb ondertussen al vanalles geprobeerd, maar niets lijkt te werken om die interne ondertitelings te behouden.

de full dvd op pc rippen heb ik ook al geprobeerd :-)

ik heb ondertussen een massa programma's geprobeerd .. dvd shrink, dvdlab pro, dvdfab, convertxtodvd, mpgenc xpress ,... nu ja noem maar op

ik geef het op:-) toch bedankt voor het reageren

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hey,

nee , dat heb ik nog niet geprobeerd. Is dat niet om een dvd met ondertitels erbij te kopieren ? dat lukt wel hoor, als ik er ééntje op een dvd wil branden. Het probleem begint (met convertxtodvd) als ik twee films met interne subs op één dvd wil branden. dan lijkt convert nog al es graag één sub te laten vallen.

In ieder geval bedankt voor de tip... het zal wss het volgende prog worden dat ik eens uitprobeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik nog nooit gehad :o

ik doe vaker meerdere parts van een serie met convertX en dus ook met subs erbij en iedere werkt dit prima !!

mss is het probleem dat door 2 films op 1 dvd te willen zetten dat er een plaats te kort komt (je dvd kan maar 4,7gb aan!!) en dat hij daardoor enkele delen van de film en dus ook de ondertitel laat vallen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.