Ga naar inhoud

DVD naar AVI (met ondertitels)


Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910

Dag

ik vroeg me af je geen programma hebt voor een dvd te converteren, waarbij je kan kiezen naar welk type bestand het wordt geconverteerd en welke onderitels je erbij wilt zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Met dvd shrink kan ik niet zo goed werken eerlijk gezegd, ik heb dat al eens geprobeerd maar de ondertitels stonden er niet bij. Kan je eens zeggen stap voor stap wat ik moet doen zodat ik als eindbestand een avi file uitkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Ik heb ondertussen al een ander programma gedownload. Xilisoft DVD Ripper Ultimate 5, daarme kan ik het in een paar klikjes, ik weet niet hoe het er zal uitkomen want hij is nog bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Raceman1910

Ik snap je uitleg niet zo goed. Ik heb de film op mijn harde schijf maar dat is geen avi formaat, wat moet ik doen voor een avi formaat te krijgen?

---------- Post toegevoegd om 19:47 ---------- Vorige post was om 19:46 ----------

En als ik de film bekijk dan staan daar geen ondertitels bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.