Ga naar inhoud

DVD speler doet het niet bij alle DVD's


Herman7

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,Sinds een tijdje doet mijn DVD-speler op mijn laptop (Asus) het niet goed meer. Bij sommige DVD's gaat het goed (bijna geen enkele) maar bijvoorbeeld Cd's kan ik nog wel gewoon op mijn laptop afspelen. De meeste DVD's pakt hij niet eens. Ik hoor dat hij begint te lezen, maar dan hoor ik 'krakende' geluiden. Kan iemand mij helpen om dit op te lossen, zodat ik af en toe wel weer een DVDtje kan kijken?Ik dacht er zelf aan dat de DVD speler misschien niet goed geinstalleerd is, maar veel verstand heb ik hier niet van...Groeten,Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mn laptop is net 2 jaar. Heb de DVD speler niet vaak gebruikt. Maar ik vind het wel raar dat de laptop gewoon CD's kan afspelen of niet? En ik heb geprobeert om een cd te branden met foto's en dat lukt ook niet. Dus vandaar dat ik me af vroeg of de software daar wel goe dvoor isgeinstalleerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad vreemd dat je vroeger wel dvd's kon kijken en nu plots niet meer. Mocht je dvd drive kapot zijn zouden in eerste instantie CD's ook niet meer lukken. Al is voor een DVD misschien wel een hogere leessnelheid verreist wat je laser mogelijk niet meer aan kan.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.