Ga naar inhoud

DVD speler kan gebrande DVD niet lezen


ShogunHelios

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb geprobeerd om met ConvertXtoDVD (3.0.0.1) een dvd te branden van een avi bestand. Nu het programma zelf zegt dat alles succesvol voltooid is & als ik de dvd in mijn pc steek gaat alles ook zonder problemen maar als ik hem in mijn dvd speler steek verschijnt het bericht "Can't read disc", ik gebruik de dvd speler "JVC DR-M10". Enig idee waaraan dit ligt? Moet ik instellingen aanpassen in mijn programma of in mijn dvd speler?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Brandt jij op DVD-R of op DVD+R?

Die JVC is een van de oude toestellen die enkel DVD-R kan lezen, dus als je daar DVD+R schijfjes in legt kan hij ze inderdaad niet lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dat is niet van toepassing op ConvertXtoDvd. Bij WMP of Nero moet de " sessie " nog afgesloten worden. Wanneer dit gaande is, lijkt de dvd al klaar. Maar hij wordt dan zodanig voorbereidt dat de dvd afspeelbaar is op alle spelers.

Ik blijf erbij dat je een andere versie nodig heb. Ik en mijn broertje hebben het zelfde programma, ofwel ConvertXtoDvd, en hij kan niet meer branden i.v.m. codec fouten (hij mist er een paar), en ik heb zelf nergens last van. Welke versie ik heb, durf ik nu even niet te zeggen, want ik ben op dit tijdstip niet thuis. Ik zal morgen even kijken.

MVG,

Darthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet van toepassing op ConvertXtoDvd. Bij WMP of Nero moet de " sessie " nog afgesloten worden. Wanneer dit gaande is, lijkt de dvd al klaar. Maar hij wordt dan zodanig voorbereidt dat de dvd afspeelbaar is op alle spelers.

Ik blijf erbij dat je een andere versie nodig heb. Ik en mijn broertje hebben het zelfde programma, ofwel ConvertXtoDvd, en hij kan niet meer branden i.v.m. codec fouten (hij mist er een paar), en ik heb zelf nergens last van. Welke versie ik heb, durf ik nu even niet te zeggen, want ik ben op dit tijdstip niet thuis. Ik zal morgen even kijken.

MVG,

Darthia

bedankt, laat me iets weten als je tijd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.