Ga naar inhoud

DVD speler laptop werkt niet meer


nhuinink

Aanbevolen berichten

Hi all!

Allereerst ben ik echte leek m.b.t. laptops en de problemen ermee dus geduld is een vereiste ;)

Ik heb een Fujitsu Siemens laptop van bijna 2 jaar oud, draaiende op vista home premium.

Tot nu nooit problemen gehad met de DVD drive e.d. Maar sinds gisteren lijkt 'ie het gewoon niet meer te doen. Bij opstarten ''boot'' de drive wel en hij opent ook gewoon als ik op de knop druk. Met een DVD/CD/Whatever in de drive gebeurt er echter helemaal niks... Als ik dan via ''mijn computer'' op de dvd drive klik gebeurt er ook niks en loopt het systeem vast. Wie kan mij hier mee helpen?!

Ik heb de ondersteuning's pagina van Windows al 3 keer van voren naar achteren doorgenomen maar er is niks wat me verder helpt. Ook is de support pagina van Fujitsu Siemens zelf een regelrechte ramp voor iemand die niet bekend is met de vaktaal...

Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.