Ga naar inhoud

DVD of welk andere opslag gebruiken


jempi25

Aanbevolen berichten

Beste,

Heb vier vakantie films gemaakt met studio 15. Nu vroeger sloeg ik die op op de schijf (avi ) en dan haalde ik hem terug in via studio en brandde ik de dvd als MPEG 2, en hiervan telkens 2 stuks 1 reserve bij falen originele?

Nu is mijn vraag ik heb nu grotere bestanden digitaal 8 GB enz

Ik wil die nu opnieuw opslaan bv op DVD maar???

Wat is nu het huidige gebruiksmedium voor opslag van films?

Mijn zoon zegt USB, de anderen zeggen SD kaart?

Maar mijn probleem is dat ik een DVD speler heb en een Sony TV zonder Sd kaart sleuf en zonder USB aansluiting!

Dus wie heeft raad?

greetz

Jempi25

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:

Beste jempi25,

het valt me op dat jij je vraag quasi tegelijkertijd op minimum twee fora hebt gepost.

Met een dergelijke aanpak span je niet enkel nodeloos meerdere paarden voor je kar, maar ga je op den duur ook zelf de bomen door het bos niet meer zien: de tips en de posts gaan mekaar immers overlappen ... aangezien je "hier" je probleem later hebt gepost dan "ginder" gaan we je topic "hier" eventjes on hold zetten, zodat je je "daar" volledig mee op het oplossen van de problematiek kan storten. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is deze reactie absoluut niet "raar": op alle fora "werken" mensen die dit alles op vrijwillige basis in hun vrije tijd doen ... wanneer een vraag op meerdere fora wordt post, zet je dus niet alleen tegelijkertijd meerdere mensen aan het werk, maar ga je ook adviezen krijgen die elkaar doorkruisen.

Daarom zetten wij deze opmerking ter info en houden we het topic even "on hold" zodat kan je doorgaan op 1 forum, waar er ondertussen ook al verschillende meningen werden gepost en men wacht op jouw bevindingen.

Wanneer ik iets nodig heb ga ik naar 1 winkel, misschien ga ik nadien nog naar een tweede winkel ... maar ik zal me nooit tegelijkertijd door twee verschillende personen laten adviseren, zo werkt het nu eenmaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Denk je nu echt dat ik nog nooit iemand geholpen heb met een reactie op Oplossing.be en op PC helpforum en een videoforum?

En op andere forums over senioren enz.....

Ik vind niet dat ik mij daardoor misbruikt voel als mensen op verschillende forum's zoeken?

Raar idee van U!

Maar ja U zal het wel beter weten zeker.

En waar heb ik dan reeds zovele reacties gehad? Enkel 1 op oplossing.be als ik het goed heb maar daar ben ik niets mee!

greetz

jempi25

- - - Updated - - -

En nu 2 maar nog niet echt de oplossing van mijn startvraag.

aangepast door jempi25
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vraag stellen op verschillende fora leid ook in dit geval enkel tot dubbele vragen/ antwoorden waardoor iedereen wat meer/ extra onnodig werk moet verrichten.

Ik heb je vraag en wat antwoorden doorgelezen....... misschien moeten we de rollen eens omdraaien zodat iedereen minder vragen en antwoorden moet plaatsen....

Ben je van plan om een ander stukje hardware zoals TV of externe harde schijf te kopen?

Want als je gewoon verder werkt met die TV en DVD speler die je nu hebt zal er niks anders overblijven dan gewoon met dvd's verder werken en zijn verdere tips helemaal niet meer van tel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.