Ga naar inhoud

Eén lange Mp3 file maken


Juken

Aanbevolen berichten

Foto’s tonen met muziek op een smart TV van Sony (40KDL-EX711), zeg maar, een diashow, gaat redelijk goed (usb-stick) zolang de muziek (Mp3) duurt. Dan stopt de muziek en gaat niet over naar het volgende lied. De enige oplossing is alle liedjes aan elkaar maken tot één Mp3 van bv één uur. Weet iemand hoe ik dat het best doe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dit is één file waar je bv 50 jpg foto's in zet met één mp3; dit zet je op een usb stick en de tv doet de rest: Daar kies je met de afstandsbediening - dia show met muziek en alles start. Er zijn nog wel instelmogelijkheden zoals de tijd per foto, of soort van overvloeing naar de volgende foto. Over de muziek staat er maar één keuze: met of zonder muziek. Maar meerdere Mp3's lukt het niet. Dus hoe langer de mp3, hoe meer foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Audacity ziet er wel OK uit - Bedankt! - maar dat exporteren naar een Mp3 lukt niet: "kan de MP3-coderingscode niet vinden"... krijg ik steeds in een venstertje...wat dat ook moge zijn?

Ik heb geprobeerd met WAV-files te werken maar ook met MP3 meer geen van beide lukt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.