Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo Rolf Hoving,

Welkom op PCH! :ciao:

Log in op Facebook met jouw persoonlijke gegevens.

Wanneer je terecht komt op jouw persoonlijk profiel klik je rechts bovenaan op het tandwieletje.

Staat daar de optie "Facebook gebruiken als:..."?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mako, dank je wel voor je reactie. Nee dat stond/staat er niet. stond de avond ervoor er dus wel, was juist voor mij als leek zo vreemd. Alle emails die ik heb gestuurd naar facebook via de helpdesk werden beantwoord op dezelfde manier. Heb maar een nieuwe pagina gestart en 2 berichten op gezet. Na 5 minuten bleek dat opeens de "oude" pagina weer beschikbaar was. Heb dus de nieuw gemaakte pagina verwijderd. Voorlopig werkt alles weer. Het is en blijft erg jammer dat op zulke moment er geen helpdeks beschikbaar si voor "leken" zoals mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de omschrijving die je geeft lijkt het op een serverfoutje van Facebook... Daar kan noch jezelf noch iemand anders iets aan doen :dong:. Het is inderdaad wel vervelend als er op zo'n momenten geen helpdesk beschikbaar is. Zelf ben ik ook niet helemaal tevreden over de support van Facebook.

In elk geval fijn dat het probleem opgelost lijkt :top:. Wat mij betreft wacht je nog er nog een dagje mee. Maar wanneer het in orde lijkt te blijven en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.