Ga naar inhoud

Filmpje verkleinen


lisare

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wij hebben onlangs in de studio's van TVL een opname gemaakt van onze damesvoetbalploeg. Deze duurt ongeveer 10 minuten en is ongeveer 200mB groot. Wij willen dit nu op onze website zetten, maar 200mB is echt wel te groot. Kan deze niet verkleind worden tot 25mB en zoja, hoe.

Thanks :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Hallo.

Je hoeft helemaal niets te downloaden !

Media Convert - gratis online convertor - converteer audio, ringtones, converteer muziek en video. MP3 WMV 3GP AMR FLV SWF AMV MOV WMA AVI MPG MP4 DivX MPEG4 iPOD PSP OGG WMA AAC MP4 MPC MMF QCP KAR MIDI REALAUDIO FLAC JPG PSD DOC PDF RTF TXT ODG ODP Je kan op deze website een ruime keuze maken tot in de kleinste details voor het converteren van muziek, videos, documenten, .. alles! De grootte kan je ook kiezen.

MVG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Houston44: Ik denk dat je wat laat bent met je reactie.

Je hebt gelijk, maar het is handiger om niet altijd te moeten uploaden en dan terug downloaden.

Heb je het al zefl geprobeerd, duurt veel langer dan een gewone converter.

Kan zijn, met Turbonet allesinds niet. Gaat snel, een liedje neemt 15 seconden in beslag. Die kan ik in elk geval wel missen uit mijn leven:biggrin:

ps: had datum van forum niet in de gaten..

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.