Ga naar inhoud

Filmpjes afspelen op facebook met flash player mislukt steeds!


Manisha

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,Ik ben al een paar uur bezig om via internet explorer 7 een filmpje te kijken op facebook. Dit lukt nog steeds niet en ik krijg steeds de volgende melding!Upgrade voor Flash Player vereist.Om dit te kunnen bekijken, moet je de nieuwste versie van Adobe Flash Player downloaden en installeren.De nieuwste versie heb ik dus al meerdere keren gedownload. Ik heb ook al meerdere keren het programma (alles van adobe behalve reader van de computer verwijderd.Ik heb via Alt/ internetopties/geavanceerd/opnieuw instellen alles geprobeerd opnieuw in te stellen. Ook tevergeefs.Ik heb via de C schijf windows/ system 32/ macromed/flash de betreffende versie geprobeerd te verwijderen en deze opnieuw geinstalleerd.Ook heb ik dit voor windows/ sysWOW64 macromed/flash het programma verwijderd en opnieuw geprobeerd te installeren.Ik krijg steeds de melding dat het installeren is gelukt, maar als ik dan weer via facebook het filmpje probeer te kijken krijg ik weer dezelfde melding.Ik heb geprobeerd om via google chrome. FLash player te installeren. Dit lukt weer, maar kon weer geen filmpjes afspelen.Ik kan via google chrome wel de filmpjes bekijken, maar wil dit ook gewoon via internet explorer kunnen.Iemand nog suggesties? Ik weet het niet meer!Ik hoop dat ik alles een beetje goed heb uitgelegd. Ik ben zelf niet heel goed met computers en termen, maar zal mijn best doen:)Op youtube doen de video's het overigens wel!M.v.g.Manisha Lensink

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.