Ga naar inhoud

Filmpjes van camera naar pc overzetten


monique2

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb geen idee of ik de vraag hier kan stellen... Ik stel hem en als het niet goed is hoor ik het wel.

Ik heb een Samsung Digital-cam VP-D351 daar zitten mini dv cassete bandjes in.

Nu wil ik de filmpjes overzetten naar mijn laptop.

Nu heb ik een kabeltje gekocht Easycap (de ene kant usb een kastje ertussen en tulp kabels en een din aansluiting.

Ik heb nu met een programma wat bij dat kabeltje geleverd werd. Golden videos, filmpjes op mijn laptop kunnen zetten. Ik heb gekozen voor avi bestand.

Nu wilde ik hem afspelen met windows media player en heb nu geen geluid.

Als ik dat programma start kan ik audio device and volume kiezen.

Als ik dat kies kan ik alleen Microfoon kiezen.

- - - Updated - - -

Ik was nog niet klaar... sorry...

Als ik wel kies voor die audio dan neemt hij het geluid op wat hij hoort en dat is wat hier in de kamer gebeurt.

Als ik het niet kies heb ik helemaal geen geluid.

Hebben jullie hier een oplossing voor? Of een ander programma wat ik hiervoor kan gebruiken??

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Monique,

Als ik dat programma start kan ik audio device and volume kiezen.

Als ik dat kies kan ik alleen Microfoon kiezen.

Dat is vreemd.

Als ik wel kies voor die audio dan neemt hij het geluid op wat hij hoort en dat is wat hier in de kamer gebeurt.

Ik ken het programma Golden videos niet, maar als ik uw bericht zo lees dan denk ik dat u bij de Instellingen van het programma Golden videos zou moeten kijken, en wel bij de Audio Input (of zoiets).

Wellicht kunt u bij de Instellingen een vinkje plaatsen bij Capture Sounds (of zoiets)

Bij Audio Input zou u de geluidskaart van de computer moeten kunnen kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.