Ga naar inhoud

films branden op dvd


Vincent4451

Aanbevolen berichten

Ik probeer reeds dagen zelfgemaakte films op dvd te branden. Alles lukt, het branden 100% maar hij finaliseert niet waardoor ik een foutmelding krijg. Ik gebruik Nero Burning Rom SE.

Het logje vind u in bijlage. De andere bijlage is een screenshot van de foutmelding op het einde van het branden.

[ATTACH]6365[/ATTACH]

[ATTACH]6364[/ATTACH]

Weet u wat het probleem hier zou zijn? Ik heb reeds verschillende dvd's opnieuw geprobeerd en allemaal mag ik ze in de vuilbak gooien.

Hopelijk weet u me hiermee verder te helpen.

Alvast bedankt.

Log.txt

fout bij schrijven dvd.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Stegisoft,

dank voor uw reactie,

Als ik het goed lees, veronderstelt u dat m'n writer stuk is. Toch wel raar dat het branden voor 100% lukt maar het finaliseren niet? Ik voerde uw link (firmware) uit, maar krijg volgende melding in DOS-venster: "Available target is not found" ??

Groeten,

Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd want de log gaf DVR-107D als uw pioneer type. Probeer eens met deze

Het klinkt inderdaad vreemd dat je wel 100% kan branden maar niet finaliseren maar kan.

met de link die je geeft krijg ik opnieuw de error "Available target is not found"

ik weet niet welke dvd-writer er standaard in zat, maar het gaat hier om een Medion-PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste wouterskurtt,

het schrijven & finaliseren lukt met cdburnerxp dus zeer goed nieuws...wel nu het probleem dat ik deze nu niet op m'n dvd'speler (tv) kan afspelen terwijl deze zowel - als + dvd's aankan.

Wel schreef ik de ganse map VIDEO_TS naar m'n Disc! Moet ik misschien de losse bestanden in deze map apart selecteren en naar m'n Disc verplaatsen?

Groetjes en alvast bedankt voor uw antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet ook een map AUDIO_TS aanmaken (deze moet leeg zijn).

Dus 2 mappen:

een map VIDEO_TS

en een map AUDIO_TS

De map AUDIO_TS laat je leeg, en in de map VIDEO_TS zet je vob bestanden enzo.

Als je een zelfgemaakte film maakt, heeft die meestal formaat .avi of .mpg. Je mag dat niet zomaar naar je VIDEO_TS slepen, je moet deze omzetten naar dvd video formaat. AVI omzetten naar dvd video formaat (dus vob's) , doe je bijvoorbeeld met het programma WINAVI.

Dus in het programma WINAVI selecteer je de film, bijvoorbeeld mijnfilm.avi

Dan kan je via dat programma de film converteren naar film formaat (klik op de grote knop DVD in Winavi). Hij maakt dan een map VIDEO_TS aan met de juiste bestanden in. Die map selecteer je bij "invoegen" als je cdburnerxp start. Je hebt dan 2 mappen he. Een map VIDEO_TS (die WINAVI gemaakt heeft van je film mijnfilm.avi) en een map AUDIO_TS die leeg is. Snap je.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.