Ga naar inhoud

foto's


Hummeltje

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb vorige week de HP Pavilion dv7-2200 eb gekocht, wel goede laptop maar heb een vraagje : als ik mijn bureaubladafbeelding wil wijzigen met andere foto's, dan krijg ik zo van die uitgerokken beelden : echt niet om naar te kijken. Als ik dan in het configuratiemenu een aanpassing doe : voorbeel niet passend op scherm, of centreren dan doet hij dit niet. Dus mijn scherm is eigenlijk te breed volgens de hoogte : kan ik dit aanpassen want mijn natuurfoto's zien er echt niet uit : allemaal van die platte uitgerokken foto's, alvast bedankt aan wie mij kan helpen : nota : ben wel een echte leek in verband met instellingen zenne:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou naar de resolutie kijken van uw scherm.

Hoe je dat moet doen kan je hier lezen

Je kan 2 dingen doen:

Resolutie wijzigen maar de kans is klein dat de foto goed uitziet.

Je kan met bijvoorbeeld fotoshop op nieuw klikken en geeft de dezelfde px als de resolutie. Je plak daar uw foto in aan pas het aan tot je iets mooi vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou naar de resolutie kijken van uw scherm.

Hoe je dat moet doen kan je hier lezen

Je kan 2 dingen doen:

Resolutie wijzigen maar de kans is klein dat de foto goed uitziet.

Je kan met bijvoorbeeld fotoshop op nieuw klikken en geeft de dezelfde px als de resolutie. Je plak daar uw foto in aan pas het aan tot je iets mooi vindt.

Bedankt stegisoft:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.