Ga naar inhoud

Foto's kwijt


Chris Boone

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn laptop heb ik een map staan met al mijn foto's, die nog eens chronologisch onderverdeeld zijn in andere mappen. Gisteren kwam ik tot de vaststelling dat er 5 lege mappen tussen stonden. Ik heb twee externe schijven waar alles dubbel op staat, maar zelfs daar stonden geen lege mappen!

Drie weken geleden wou ik alle foto's kopieren en omdat het te lang duurde heb ik geannuleerd. Ik denk dat daar mijn fout zat.

Ik heb 'vorige versies terugzetten' geprobeerd, maar zonder resultaat.

Daarna heb ik allerlei recovery-programma's gedownload (Recuva enz.), maar ook zonder resultaat.

Kan er me soms iemand helpen om alsnog aan mijn foto's terug te geraken?

Groeten,

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee externe schijven waar alles dubbel op staat, maar zelfs daar stonden geen lege mappen!

Daarna heb ik allerlei recovery-programma's gedownload (Recuva enz.), maar ook zonder resultaat.

En op je twee externe schijven staan de mappen ook niet meer?

OP welke wijze voer je dan het kopiëren uit?

En met de software zoals recuva vindt je dus op alle drie de locaties geen enkele foto meer terug? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik de laatste keer mijn externe had vrijgemaakt, om nog eens ALLE foto's over te zetten, maar zoals ik zei duurde me dit te lang en heb ik geannuleerd. Daarna heb ik waarschijnlijk naar mijn tweede externe gekopierd, maar toen zullen die mappen al leeg geweest zijn. Daardoor ben ik alles kwijt.

1 map (reis 2012) heeft nog op de iPad gestaan. Ik heb dan geprobeerd om naar de oudste backup terug te gaan, maar ook zonder resultaat. Ik heb gelezen dat Recuva ook je iPad scant, maar ik zie hem nergens in de lijst staan.

Recuva vind op mijn laptop en externe schijf enkel verwijderde cookies en foto's terug die er nog opstaan. Volgens mij gaat het niet ver genoeg terug. De oudste datum is 18/01/2013, terwijl mijn fout van 02/01/2013 zou moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het terug vinden van verwijderde bestanden door recuva heeft niks te maken met een datum.

Indien het bestand gewist is en nog niet opnieuw overschreven vindt zulke software het bestand nog terug.

Je kan recuva gebruiken voor bestanden op Ipod terug te vinden dan zal het ook wel lukken bij een Ipad zeker???

Recuva - Undelete files on your computer

Ik blijf het vreemd vinden dat zowel op je laptop als op twee externe harde schijven geen enkel bestand nog te recupereren is, of je hebt zitten experimenteren en daardoor de verwijderde bestanden overschreven.

Vanaf dat je merkt dat er bestanden verdwenen zijn moet je proberen zo weinig mogelijk bestanden te plaatsen, kopiëren, installatie uitvoeren, enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.