Ga naar inhoud

Foto's op webpagina


MichaelL

Aanbevolen berichten

Hey ik ben juist gestart met een website voor postkaarten. Maar ik heb een probleem met de afbeeldingen. Ik heb bv een pagina België en daar staan nu 34 foto's op. Maar als ik de pagina laad dan geeft hij die afbeeldingen nie super snel weer. Ik denk dat het komt omdat ik in de html gewoon de afbeelding kleiner heb gezet, maar hij de originele afbeelding download.

Wat kan ik doen om dit te vermeiden? Ik kan wel mijn afbeeldingen scannen met "Progressive" zou dat veel maken? Of moet ik gewoon de afbeeldingen dupliceren en die kleiner maken en dan de link zetten naar de grote afbeelding. Of scannen met "Progressive" en die ook nog eens dupliceren en verkleinen. Of hebben jullie een betere oplossing?

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afbeelding wordt best opgemaakt in jpg of gif.

Als je grote foto verkleind weergeeft dan download men toch de volledig volledig.

Ik zou de fout mini-formaat weergeven zodat ook niet snelle computer ook kunnen laden binnen de paar seconden. Hoe langer het duurt hoe vlugger de bezoekers weggaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.