Ga naar inhoud

gebrande dvd's spelen niet af in dvd-speler


Jan Timmers

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe PC met Windows 7. Ik probeer filmpjes van Youtube te branden, maar de schijfjes spelen niet af op een gewone DVD-speler. Wat doe ik fout?

Ik ga als volgt te werk: ik copieer de url van youtube naar het programma YTD basic. Daar plak ik de url en download het filmpje. Vervolgens gaat dat bij mij automatisch naar de map Youtube. In de kopregel staat Branden. Dat doe ik op een DVD+RW schijf van de Hema. Deze schijf is wel afspeelbaar op de pc, maar op elke andere DVD-speler niet (die zegt dan: verkeerde schijf). Inmiddels heb ik ook Nero uitgeprobeerd, maar daar lukt het ook niet. Ik zie op forums dat ik de brandsnelheid moet verlagen, maar dat lukt bij mij niet: ik kan alleen maar op 4x snelheid branden. Wie kan mij in simpele woorden uitleggen wat ik moet doen?

Bij voorbaat dank, Jan Timmers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jan Timmers,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens illegale praktijken. Downloaden van films en deze branden is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Neem zeker ook eens de forumregels door.

Het spreekt voor zich dat je welkom blijft met legale vragen / problemen.

Vriendelijke groeten,

Asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.