Ga naar inhoud

Geen audioapparaat


Romy

Aanbevolen berichten

Hallo,

de vraag zal ongtewijfeld al meerdere malen gesteld zijn op het forum, maar ik ben niet ontzettend handig met de pc's en uit de anderen antwoorden ben ik niet veel wijzer geworden.

Mijn vriend heeft zijn (mini-)laptop op onze televisie aangesloten.

Dit is in principe allemaal goed gegaan en hij werkt nu met een draadloos toetsenbord op de televisie. Daarnaast hebben wij hier een externe harde schijf op aangesloten van 1TB en ook dat werkt perfect.

Nu is het probleem dat de pc (plotseling) geen geluid meer maakt.

Dat wij hem aansloten op de televisie deed ie dit nog wel, maar niet in goede kwaliteit. Op dat moment was bij bijvoorbeeld een film het geluid goed, maar de stemmen niet te verstaan. Hetzelfde gold voor een liedje, de zanger was niet te horen, de muziek wel.

Nu geeft de pc (die ook in verbinding staat met surround systeem) geen geluid meer.

In het confiiguratiescherm heb ik gekeken, en daar geeft ie aan dat er 'geen audioapparaat' is.

Ik kan dus in het scherm geluid en audio apparaten ook niet aanklikken.

Ik ben al zover gekomen dat ik in de BIOS heb gekeken of alles op enabled stond, en dat stond het niet, ik heb er 1tje moeten veranderen in enabled, maar het geluid doet het nog steeds niet.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, bedankt tot zo ver..

ik download dat en wat doe ik er dan mee?

moet ik het openen of alleen ergens opslaan?

klopt het dat het een .zip bestand is en dat ik deze dus moet uitpakken met WINZIP?

aangepast door Romy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot zover ben ik er inderdaad.

Heb al eens eerder met uitpakken gewerkt etc.

Maar de setup, staat bovenaan installeren, als ik daar op klik krijg ik de opmerking dat dit niet gaat

en dat ik het via 'Actions - Check out' moet doen.

Als ik dit doe, krijg ik ontzettend veel bestanden in een map geplaatst, onder mijn documenten..

Moet ik dan nog iets met die bestanden doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.