Ga naar inhoud

Geen Geluid


Gast Mustafakilinc

Aanbevolen berichten

Gast Mustafakilinc

Beste,

Ik heb mijn Pc daarjuist laten formateren maar er is een groot probleem:bawling:. Er komt geen geluid via mijn pc:s. Als ik een muziek wil luisteren via Windows Media Player dan komt er altijd een rood tekst:pcguru:. En als ik spellen speel of iets anders doe komt er nooit geluid van mijn pc:viking:. Ik heb dit probleem ook gezien bij de computers van mijn vrienden en mijn familie:stupid:. Wat zal het probleem zijn?:ciao:

Graag zo vlug mogelijk een antwoord a.u.b. :rofl:

Hoogachtend,

Kilinç Mustafa:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk hebt u de drivers van uw geluidskaart nog niet geinstalleerd.

Dit zorgt voor de werking van een geluidskaart.

Is het een zelf-geassembleerde pc, of is het een merk pc?

Zat er een cd bij, dan zou er ergens Drivers op een van die cd(s) moeten staan, als je die insteekt en volgt kom je wel op de drivers voor je geluidskaart.

anders zou het type en merk van je pc handig zijn, dan kunnen we even zoeken voor jou ;-)

Ook heb je waarschijnlijk geen codecs op je pc, HIER (ik raad de Full version aan, dan heb je ineens bijna alles).

Als je dit gedaan hebt zou geluid moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mustafakilinc
Waarschijnlijk hebt u de drivers van uw geluidskaart nog niet geinstalleerd.

Dit zorgt voor de werking van een geluidskaart.

Is het een zelf-geassembleerde pc, of is het een merk pc?

Zat er een cd bij, dan zou er ergens Drivers op een van die cd(s) moeten staan, als je die insteekt en volgt kom je wel op de drivers voor je geluidskaart.

anders zou het type en merk van je pc handig zijn, dan kunnen we even zoeken voor jou ;-)

Ook heb je waarschijnlijk geen codecs op je pc, HIER (ik raad de Full version aan, dan heb je ineens bijna alles).

Als je dit gedaan hebt zou geluid moeten werken.

Ik weet het type van mijn pc niet. Ik heb een foto genomen waar misschien het type staat. Kunt u kijken of het er staat?? hier is het foto

*Foto en link verwijdert, wegens privacy redenen*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die foto verwijdert, je key van XP stond erop, iedereen met een slechte wil kan die gebruiken, en dan zit jij met de gebakken peren ;-)

Ik heb wel even gekeken, maar er stond niet echt iets op, maar ik heb DEZE pc gevonden, is dat die van jou?

Zoja, dan moet je naar DEZE site gaan en het bestand download & installeren.

Daarna je pc even opnieuw opstarten, en dan zou het moeten werken.

Als dat niet jou pc is , moet je even lavalys Everest Home edition downloaden? onder het stukje Computer en dan Overzicht klikken.

Daar staat ergens Multimedia en Geluidskaart(misschien meerdere) welke staan daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mustafakilinc
Ik heb die foto verwijdert, je key van XP stond erop, iedereen met een slechte wil kan die gebruiken, en dan zit jij met de gebakken peren ;-)

Ik heb wel even gekeken, maar er stond niet echt iets op, maar ik heb DEZE pc gevonden, is dat die van jou?

Zoja, dan moet je naar DEZE site gaan en het bestand download & installeren.

Daarna je pc even opnieuw opstarten, en dan zou het moeten werken.

Als dat niet jou pc is , moet je even lavalys Everest Home edition downloaden? onder het stukje Computer en dan Overzicht klikken.

Daar staat ergens Multimedia en Geluidskaart(misschien meerdere) welke staan daar?

Nee sorry, dit pc is niet van mij. De mijne is een COMPAQ EVO maar de type staat er niet op. Sorry. Zijn de Drivers van alle types even gelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mustafakilinc
Nee, maar dan zou ik hetgeen dat ik in mijn vorige post zei, een keer proberen.

Maar ik heb geluid niet nodig, met geluid heb ik ge instaleert; ik heb nu dringend ETHERNET nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.