Ga naar inhoud

Geen Geluid


van der 'P'

Aanbevolen berichten

Beste mensen

Eerst even voorstellen mijn nick name is, van der 'P' :-)( maar in het echte leven Jos.)Ben 48 jaar en werk als Touringcarchauffeur.

Dan nu mijn vraag sins kort heb ik een USB platenspeler Zolid (van de Aldi:tongue:).

Hier op het forum zijn er al meer vragen over gesteld, maar ik kan het juiste antwoordt niet vinden.

Het volgende, als ik de platenspeler aansluit en de software van Audacity installeer. Dan werkt alles zoals het hoort, alleen er is geen geluid bij.:bawling:

Niet tijdens het opnemen, en ook niet bij het afspelen. Als ik de platenspeler via een USB- poort aansluit, en ik probeer via de mediaplayer muziek te luisteren dan hoor ik niets. Haal ik de platenspeler uit de USB-poort dan doet de mediaplayer het wel weer.

Omdat ik dacht dat het wellicht aan een driver zou liggen heb ik een DriverScanner 2009 aangeschaft, maar helaas heeft dat geen effect gehad. De twee tulpstekkers aan de achterkant ( rode en witte) heb ik niet aangesloten. Is dit noodzakelijk ? Het geluid wil ik graag via de boxen van de p.c. afspelen.

Wie kan mij helpen zodat ik die platenspeler ook kan gebruiken waarvoor die is aangeschaft.:pcguru:

Gr

Jos:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het antwoordt.

Die driver, waar kan ik die vinden ? De afgelopen dagen heb ik heel wat tijd achter de p.c. door gebracht omdat voor elkaar te krijgen. Maar het lukt niet

Ik heb voor 29.69 euro een DriverScanner gekocht, en had gehoopt dat het probleem daarmee opgelost zou zijn. Dat is dus niet zo.

Via dit forum heb ik ook nog een Audiograbber gedownload, dat heeft ook niet het juiste effect.

Hoe nu verder ?

p.s. Fijne kerstdagen voor iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na van alles geprobeerdt te hebben, is het dan toch gelukt om er geluid bij te krijgen.

Dus is mijn probleem opgelost:ciao:

Hoe heb ik dat aangepakt. Op het internet had ik wat rond gesurft, wat zaken geinstalleert, die achteraf toch niet zo goed waren:sad. Dus die heb ik er weer vanaf gehaald.:stupid:

Gevolg ik had geen media player meer en helemaal geen geluid:pcguru:.

Vervolgens heb ik alle software waarvan ik dacht dat die niet goed was verwijdert.

Hierna heb ik de platenspeler opnieuw aangesloten, de software (audacity) geinstalleert. Daarna de Media player 11 geinstalleerd. En toen werkte het geluid nog niet.

Vervolgens naar apparatenbeheer gegaan, en bleek nadat ik elk onderdeel aangeclikt had en toen op eigenschappen drukte, dat er een was die niet werkte. Dat heb ik herstelt en nu werkt alles:D:D:D

Bedankt voor de moeite, en als ik weer iets heb waar ik niet uitkom, kom ik graag weer teug.

Gr

Jos

aangepast door van der 'P'
foutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.