Ga naar inhoud

geen geluid


srija linna

Aanbevolen berichten

Ik heb windows 7; 32 bits op laptop van 3 jaar oud geinstalleerd, maar geen geluid.

pc fabricant is asus Z92J;MB ver. A6JC; 66N0AG070282

bij de apparaat beheer 2 gele oproep teken = base systeem-apparaat en usb 2.0 camara,

bij de audio apparaat beheer= tablad afspelen : digitale audio ( s/pdif), hd audioapparaat; standaard apparaat kan ik niet activeren voor configureren, tablad opnemen : er zijn geen audio apparaten geinstalleerd.

Wat moet ik doen?

Waar kan ik de driver gaan halen?

Bedankt en groetjes

Linna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de Asus site zijn er geen windows 7 drivers voor je laptop.

Wat je wel kunt proberen is de vista driver te downloaden en die dan te installeren.

In het eerste zoekvak selecteer je "Notebook".

In het tweede selecteer je "A6000".

In het derde zoekvak selecteer je dan je versie "A6JC".

Nu word je de vraag gesteld om je besturingssysteem op te geven dus daar neem je dan Vista.

Op die pagina neem je de Audio driver en download die.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

"Ik heb jouw raad geprobeerd, ging niet, want je kon downloaden opslaan maar niet uitvoeren ( Wil zeggen : kon niet installeren).wel naar realtek.com, daar download klikken, dan op hd audio driver klikken, dan op win vista, win 7 driver klikken, deze manier krijg ik terug geluid, bedankt allezins.:-)"

Bovenstaande heb ik toegekregen via PM van srija linna.

Daar het probleem dus van de baan is markeren we deze dan ook als Opgelost.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.