Ga naar inhoud

geen geluid bij w7


YELLOWMAN

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Vorige week heb ik W7 geïnstalleerd en alles loopt prima, op één ding na; ik kan geen audio afspelen. Ik ben al dagen op zoek naar de juiste drivers echter kom ik er niet uit. Via apparatenbeheer de nieuwste driver ge de-installeerd en weer opnieuw geïnstalleerd echter zonder resultaat.

Als ik kijk bij afspeelapparaten zie ik alleen "high definition audio apparaat (HDMI) staan, geen luidsprekers.

Mijn ideeën zijn uitgeput, ik hoop dat iemand mij in een goede richting kan duwen.

Mijn specificaties zijn: http://speccy.piriform.com/results/EL8CEOFThvBoC9Zp70y6yZk

Alvast bedankt :)

aangepast door YELLOWMAN
Link naar reactie
Delen op andere sites

doe is je afspeelapparaten open ; dan muis er op en rechts klik :verborgen apperaten weer geven selectie maken welke je wil gebruiken als standaardt in stellen ik las juist je bericht nog eens na " je hdmi worden alleen weer gegeven maar zijn die ook als standaardt ingesteldt ...heb zelf hier win7 32bit ultimate opstaan "ik zie bij me wel ander luidspreakers maar daar sta alleen gereed bij vermeldt TERWIJL ik wel de hd audio apparaat gebruik en deze is ingesteldt als standaardt

zojuist effe testje gedaan en andere luidspeaker gekozen deze dan als standaardt ingesteld :result: géén geluid !

terug hd audio genomen ,terug als standaardt ingesteld :result : muziek !

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat dit probleem even voor wat het is, krijg nu een gesproken text: "cystem failed cpu test" bij het opstarten, kan zelfs de bios niet in. Waterkoeling eraf gehaald, cpu er uit, opnieuw er in gezet, nieuwe koelpasta aangebracht en de koeling er weer op. geen resultaat. Tot zover bedankt voor de reacties, als ik dit probleem heb verholpen ga ik verder met de audio. Ik laat nog wel weten hoe dit afloopt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.