Ga naar inhoud

Geen geluid meer


ReneeJ

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben de afgelopen twee dagen bezig geweest om een hele lading virussen van een computer af te halen. Daarbij ben ik hier erg goed geholpen. Link.

Nu heb ik alleen een volgend probleem: ik heb geen geluid meer. Als ik een spel opstart dan krijg ik de melding: Sound card not detected. Dus ik heb het vermoeden dat het daaraan ligt (wat een intelligentie ;-)). Ik heb alleen geen idee wat ik eraan kan doen.

Bij configuratiescherm --> geluiden en audioapparaten --> volume staat "geen audioapparaat". Bij spraak en bij geluid staat bij de luidspreker "Modemnr. 0 Line-Out" en bij de microfoon "Modemnr. 0 Line-In". Als ik bij spraak klik op Hardware testen... dan krijg ik de volgende melding: De geluidshardware kan geen geluiden afspelen.

Iemand hier enig idee waar het aan zou kunnen liggen, en nog belangrijker: wat ik eraan kan doen. Laat het maar even weten als er meer informatie nodig is. Alvast bedankt en hulde voor jullie kennis!

Renée

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Is het een merk computer en zo ja welke merk of type is het?

Zo nee dan dit doen:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er geen cijfers staat als PT********* staat dan onderstaande doen:

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Klik op Basic uploader

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.