Ga naar inhoud

geluid


mira74

Aanbevolen berichten

kan iemand me wat weg wijs maken ,ik heb namelijk een groot probleem met de harware van mijn geluid ,

ik denk namelijk dat ik die verwijdert heb ?? :((

nu heb ik al verschillende drivers scans geinstaleerd en op dit forum hier gelezen en geprobeerd .

maar niets helpt ,nu heb ik als laaste speccy gedownload ,maar eerlijk !!

ik versta er niets van ,ik hoop hier iemand aanwezig is die veel geduld heeft en me even verder op weg kan helpen ,

mvg mira

hallo ,ik ben hier net nieuw ,mijn oprechte exusses als ik dit niet op de juiste plaats post .

ik heb namelijk een probleem met mijn geluid .

ik denk dat ik de software van mijn geluidskaart of die op moederbord ,heb gewist .

als ik mijn pc opstart dan krijg ik een bericht dat de PCI nieuwe wizard software kan gedonwload worden ,hij begint te zoeken ,en kan die software niet installeren ??

ik heb me al suf gezocht naar info daarover ,al veel geprobeerd maar ik geraak maar niet aan die PCI devices

er staan ook al een aantal drivers scans op mijn pc ,maar die helpen ook nie .

ik heb ook via dit forum ,speccy op pc gedonload ,en heb het rapport eens gelezen ,maar ik zie bij geluidskaart geen staan ??

dan denk ik dat het hier in moederbord zal verwerkt zijn :) ( hopelijk )

ik hoop hier iemand is die mij even kan helpen ,en hopelijk we dit kunnen fixen

mvg mira

oei ,naar welke winkel ???

ik heb deze pc al een jaar of vier ,en heb die gekregen van iemand ,die dit voor koopje had kunnen kopen ,en hier mijn kapot was

. grtn mira

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb je berichten samengevoegd en ondergebracht in je eigen aangemaakte topic.:top:

De samengevoegde berichten zijn van hier afkomstig.

Voer Speccy uit zoals hieronder beschreven.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeer daar een printscreen van te maken maar die neemt dat niet !! allez hij maakt geen printscreen ervan ,

dus ik probeer het af te drukken ,en dan een kopie van maken en dan terug een scan hier maken ,dan kan ik die doorgeven op die manier .

maar er komt een blad van kopie uit ,de printer met erop

geselecteerd bronnenrapport pagina 1

*********systeemapparaat************

UITGESCHAKELD APPARAAT

klasse:systeemapparaten

apparaat:PCI Device

er zijn geen bronnen gebruikt.

apparaatbestuurprogramma

Link naar reactie
Delen op andere sites

is hier wel iets gelukt ,ik zet het in de bijlage ,

alvast eens bedankt hoor :)

ik hoop dit niet te ingewikkeld gaat worden ,want vrees wat voor mijn kennis van pc ,maar toch leuk dit even met iemand te kunnen proberen

PC Helpforum moderator bericht:

Bijlage verwijderd: Windows-key was zichtbaar !

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

de printscreen is me gelukt ,maar nu krijg ik die bestanden niet in dit bericht :(

het laad en komt rood uitroepteken naast ,wordt wel gedaan in googel chrome ?

en is het niet gelukt met dit wat ik in het vorige berichtje had geplaatst ,is weel heel lang

sorry hoor ,is algebra voor mij :)

aangepast door mira74
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.