Ga naar inhoud

Geluid werkt niet eerste seconden


ovred23

Aanbevolen berichten

Ik sukkel al een tijdje met het geluid van mijn laptop (eigenlijk al vanaf ik hem gekocht heb). Wanneer ik een filmpje wil bekijken, zowel op het internet als een bestand van op mijn harde schijf, krijg ik ongeveer de eerste 15 seconden geen geluid. Het beeld loopt wel maar geluid krijg ik niet. Of ik nu windows media player of VLC player gebruikt, maakt geen verschil. De laatste tijd begint het zelfs telkens langer te duren vooraleer er effectief geluid komt. Verder krijg ik nu zelfs nog een bijkomend probleem wanneer ik filmpjes op internet wil bekijken. Het beeld loopt 6 seconden zonder geluid, valt dan een 20 à 30 seconden stil en dan krijg ik plots beeld en geluid. Een echt groot probleem is het nu wel niet maar het is toch wat vervelend. Enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sukkel al een tijdje met het geluid van mijn laptop (eigenlijk al vanaf ik hem gekocht heb).

Wanneer dit probleem zich van bij de aankoop manifesteert stel je nu best eerst al je persoonlijke bestanden die je wil behouden (bladwijzers, foto's, documenten, ... ) veilig op een externe harde schijf.

Zet dan de laptop terug naar zijn fabrieksinstellingen, dit wordt beschreven in de handleiding ... wanneer de problemen zich ook dan nog blijven manifesteren neem je contact op met de verkoper of rechtstreeks met de fabrikant voor een nazicht / herstelling onder garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij misschien iets te sterk uitgedrukt door te zeggen 'van bij de aankoop'. Is er een andere mogelijkheid ook om dit probleem op te lossen, door bijvoorbeeld bepaalde software eens opnieuw te installeren. Of lijkt terug zetten naar fabrieksinstellingen de enige optie voor u?

- - - Updated - - -

Bovendien lijkt er zich ook niet echt een constante in het probleem te vinden. Sommige periodes heb ik zo goed als geen last terwijl op sommige andere momenten het beeld vastloopt bij elk filmpje dat ik wil bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.