Ga naar inhoud

Geluidsicoontje Dell Latitude D630


Shasta

Aanbevolen berichten

Hallo,

Toen ik mijn laptop (Dell Latitude D630) opstartte, kon ik het geluid ineens niet meer regelen via de volumeknopjes die boven de toetsen zitten en het geluidsicoontje (luidsprekertje) is ook ineens uit de taakbalk verdwenen. Ik kan het wel regelen via het configuratiescherm, maar dat vind ik erg omslachtig.

Heeft iemand een idee hoe dit zo ineens kan komen en hoe het te verhelpen is?

Bij voorbaat dank!

Groeten, Shasta

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Shasta,

Dank voor je feedback :top: en fijn te horen dat het is gelukt.

Geen dank en graag gedaan.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb blijkbaar te vroeg gejuichd: ik heb mijn laptop net opgestart en het is weer net als eerst. Ik heb geen idee hoe het kan.. Ik heb vanmiddag wat in de instellingen van de taakbalk gewijzigd, en toen deed hij het wel, maar na afsluiten en opnieuw opstarten dus niet meer.. En ik weet ook niet meer precies hoe ik het nu voor elkaar gekregen had.. Dus ik zit weer met hetzelfde probleem. Weet iemand hoe je dit probleem bij Windows XP op kun lossen?

Groeten, Shasta

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shasta,

probeer het volgende : klik met de rechter muisknop op Start >> Eigenschappen >> tab Taakbalk >> klik op Aanpassen >> in het scherm Meldingen weergeven

post-41531-1417705388,8623_thumb.jpg

>> onder Actieve Items scroll naar Volume >> klik aan de rechterkant van de tekst -wellicht verbergen indien..- met de muis >> kies voor Altijd weergeven.

post-41531-1417705388,8943_thumb.jpg

Indien Volume niet aanwezig is onder Actieve Items, scroll verder naar beneden, wellicht staat die onder Niet-actieve items

>> OK >> Toepassen >> OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.