Ga naar inhoud

Grootte foto aanpassen


Mr Red

Aanbevolen berichten

Probleem :

Ik had graag onderstaande hoesje van Foza 3 uitgeprint om men beschadigde hoesje te vervangen. Maar door een of andere reden lukt me dit totaal niet en krijg ik steeds een totaaaaal andere afmeting te zien dan die ik ingeef. Na een paar uur zoeken heb ik het opgegeven en ben ik beu om er nog tijd in te steken.

Kunnen jullie mij eens uitleggen hoe ik een foto kan uitprinten met mijn ingegeven afmetingen.

afmetingen ( breedte x hoogte) : 27 x 8 cm

afprinten via office 2007

Cdcovers.cc / Xbox 360 / Forza Motorsport 3 NTSC Custom / front

Link naar reactie
Delen op andere sites

1e link die je gegeven hebt.

de 2de werkte niet ( foutmelding bij opstarten programma)

Normaal gezien moet dit perfect lukken wanneer je een foto plakt in office, daar kan je breette en lengte enz ingeven, afprinten en klaar. Maar door een of andere reden lukt me dit nu niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het dan toch klaar gekregen!

probleem 1: ipv 18cm breedte, gaf ik steeds 8cm in (stupid... I know) waardoor ik een vervrongen foto kreeg

probleem 2: de marges kan je blijkbaar onder 0 zetten waardoor de foto dan mooi in het midden van het blad komt. Stond eerst steeds op 0, wat blijkbaar niet volledig links vh blad is maar ergens in het midden waardoor ik een deel vd foto miste.

Soit, probeem opgelost dus.

Bedankt voor de hulp!

Mag toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.