Ga naar inhoud

help, ipod aansluiten doet RAAR!


degast

Aanbevolen berichten

ik heb nog een ipod video 60GB en sinds kort zodra ik hem op mijn pc aansluit, gaat mijn pc om het zeer licht uit te drukken ONGELOOFLIJK traag! om deze computer te openen doet hij 3 minuten, terwijl het een high-end pc is..

op andere pc's doet de ipod dit niet.. alleen op mijne zorgt kennelijk de ipod ervoor dat het systeem vast gaat hangen..

ik heb ook geprobeerd om andere firmware erop te zetten / op andere poorten aan te sluiten.. niets helpt!

ik heb nog wel (na 1 uur wachten) een backup van al mijn muziek kunnen nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

reset je ipod eens

ipod aansteken

lang op menu en select (bolletje in midden) kiezen

kijk ook eens tussen je processen in je taakbeheer of daar nergens ipodservice/itunes... tussen staat en kijk hoeveel kb geheugen ze gebruiken...

ipodservice 4.5 mb

ituneshelper 12.7 mb

itunes 42 mb

ipod resetten al geprobeerd, verandert niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm, en hoe hoog staat je cpu bij prestaties?

zou eens opstarten in veilige modus en dan ipod er aan hangen, kijken wat hij doet...

ik heb mijn cpu (via MSI op DOT staan nr (3) - dot = dynamic overclocking technology)

afzetten en proberen? :) ik hoop dat het dat is!

ik probeer het vanavond 9-11 (dan mag ik op pc)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.