Ga naar inhoud

Hoe brand ik een WMV naar DVD?


warsay

Aanbevolen berichten

Beste Mensen

Ik heb een filmpje van mijn dv camacorder met windows movie maker (vista)

bewerkt en vewaard op me external hdd ik wou graag naar dvd bestand converteren en branden op dvd met welke programma kan ik converteren en branden naar dvd zodat ik op me dvd speler ( op me tv ) kunnen kijken alvast bedankt en tot uw bericht.

de grtn

warsay

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor uw snelle reactie

ik heb de film gepubliceerd a;s dvd helaas kan ik nog niet in mijn dvd speler afspelen de dvd speler ondersteunt geen wmv bestand. is er een mogelijkheid om de wmv te converteren naar avi of mpeg zodat ik op een dvd kan branden

de grtn

warsay

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je kan ook rechtstreeks naar www.dvdflick.net gaan en het daar downloaden. Ik wil erbijvertellen dat dit wonderwel werkt en.... eenvoudig is in gebruik!

Proberen maar zou ik zeggen! Ik gebruik het vooral om TV-opnamen op DVD te krijgen. Dit doe ik door MCEBuddy de DVR-MS-files om te zetten naar WMV en daarna met DVDFLICK ze op DVD te zetten. Je kan meerdere WMV-files op die manier op één DVD branden (wel kan je geen menu maken waardoor de film(pjes) gewoon achter elkaar worden afgespeeld.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.