Ga naar inhoud

hoofdtelefoon (Soundgate)


wiebertje

Aanbevolen berichten

L.S.

Betreft de Soundgate – een apparaat dat via bluetooth geluid doorstuurt naar “oortjes”

Ik ben wat hardhorend.

Ik heb een laptop die via een bluetooth dongel met bluetooth werkt.Zolid dongel

De laptop communiceert via deze dongel prima met mijn mobiel. Bestanden heen en weer zenden.

De laptop heeft de Soundgate ook gevonden en zegt verbonden te zijn. Wil ook wel bestanden doorzenden naar de Soundgate maar dat lukt natuurlijk niet. Soundgate is alleen maar een doorzender van geluiden. Dus is de Soundgate eigenlijk een soort hoofdtelefoon.

De Soundgate werkt goed met de mobiel. Geeft geluid goed door.

Heb nu ergens gelezen dat de Soundgate en de laptop de audiogateway moeten ondersteunen. Waar is dat te vinden?

Hoe kan ik deze soort hoofdtelefoon aan het werk krijgen?

Als iemand mee wil denken, heel graag en bij voorbaat dank.

Nel wijnstra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp is het dus de bedoeling om geluid vanaf de laptop door te sturen naar de Soundgate (die het dan op zijn beurt weer kan doorsturen naar de apparaten)?

Voor zover ik het kon terug vinden, zouden de Bluetooth-dongle (en de laptop) hiervoor "A2DP" moeten ondersteunen. Welk besturingssysteem gebruikt u?

(excuses, vorig bericht mag weg maar ik kan dit niet verwijderen)

aangepast door Kattenfan
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.