Ga naar inhoud

internet radio


aussie

Aanbevolen berichten

Omdat er via internet radio meer keuze is en meer mogelijkheden heb, wil ik niet alleen in mijn bureel naar internet radio kunnen luisteren, maar ook in de living. Er bestaan internet radio, maar zijn vooral kleine modellen.

Hoe kan ik ook in de living naar internet radio luisteren, liefst met behoud van de huidige versterker en boxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi aussie,

Met een internet radio kan je inderdaad doorgaans meer zenders ontvangen dan met een gewone radio. Zo'n internetradio maakt verbinding met je internetverbinding, overal in huis waar je dus een draadloos signaal ontvangt van je router/modem kan je dus gebruik maken van de internet radio.

Je vraag is me niet geheel duidelijk, mocht dit geen antwoord op je vraag zijn, kan je eens het model/type van je internet radio doorgeven?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn buro heb ik via laptop en goede boxen een grote keuze zenders en een deftige klank. In de living heb ik een grote recente muziek installatie met zeer goede boxen. Ik wil eigelijk met versterker en boxen uit de living internet radio luisteren. Maar dit zal vermoedelijk niet lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je recente muziek installatie over de mogelijkheid beschikt internet radio te gebruiken kan je dit gewoon selecteren/gebruiken. Beschikt je toestel daar niet over kan je de laptop eventueel proberen aansluiten op je goede boxen in de living. Zit daar geen mogelijkheid in dan vrees ik dat zowat alle opties aan bod zijn geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.