Ik zelf heb geen ervaring maar hier (klik) kan je TV op uw pc of laptop installeren en je hebt meteen zeer veel zenders
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
1Bedankjes Dit is een discussie over internet tv op laptop in het forum Archief Multimedia , en maakt deel van de Multimedia categorie; Hallo , Hoe en bij wie kom ik terecht om via internet TV op mijn laptop te bekijken ? Mits ...
Hallo , Hoe en bij wie kom ik terecht om via internet TV op mijn laptop te bekijken ? Mits betaling is ok , en de zenders van Astra 2 is voldoende . Iemand ervaring mee ?
Ik zelf heb geen ervaring maar hier (klik) kan je TV op uw pc of laptop installeren en je hebt meteen zeer veel zenders
Dat is enkel in combinatie met een online tv abonnement , bv. ziggo , kpn etc. . Dat hebben we hier niet .
Dat is Base
Voor Belgacom en Telenet kan ik wel vinden maar niet voor uw provider.
Mogelijk kan je wel doen zoals bericht is vermeldt daar je niet bij Base zit maar wel bij kpn group belgium
Inderdaad is bij KPN , nu kan ik verder het nodige doen , dank u .