Ga naar inhoud

kan geen avi meer afspelen !


DuhrieZz

Aanbevolen berichten

Weet er iemand hoe het komt dat ik geen avi's meer kan afspelen?

Heb netn divX + Xvid codecs gedownload en nog steeds doet ie niks :s

Een maandje gelede heb ik nog film kunne bekijke en plots niet meer :viking:

Als ik het probeer via media player krijg ik dit bericht;

Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.

Aan wat zou het nog kunne liggen buiten die codecs die ik reeds allemaal heb gedownload? :stupid:

Alvast Bedankt

Greetz Dries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

heb je het K-lite codec pack al gedownload? Daar zitten echt zowat alle codecs in die je maar kan vinden.

Het codec pack staat hier;

Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 3.9.0 FULL, K-Lite Codec Pack 3.9.0 STANDARD, K-Lite Codec Pack 3.9.0 BASIC : K-Lite Codec Pack is a collection of codecs and related tools

Anders kan je proberen om het met VLC mediaplayer af te spelen, die is goed in het afspelen van bestanden met rare codecs erin. VLC staat hier; VLC media player - Overview

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net alles gedownload wat je zei en nog steeds niets,

dit krijg k dan in die vlc player; Unrecognized format for 'C:\Documents and Settings\Dries\Mijn documenten\Downloads\What Happens in Vegas.2008.Eng.HQ.Xvid.CROWN.avi'

Snap er niks van normaal kan ik altijd avi bestande afspele en plots niet meer :/

Mja toch bedankt!

Greeetza

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

is het enkel dat bestand, of kan je je vorige .avi's ook niet meer bekijken?

Indien het enkle dat bestand is, dan is er misschien wat fout gelopen bij het downloaden ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.