Ga naar inhoud

Kan geen toegestuurde fotbestanden bekijken en ook geen dvd afspelen ,heb windows 8


tireyosa

Aanbevolen berichten

Dit bericht krijg ik .Het geselecteerde bestand heeft een extensie pps die niet wordt herkend door media player.

Kan ook geen dvd bekijken ??????? Misschien heeft u een oplossing voor dit probleem .

Heb een windows 8 laptop van de Aldi . Sinds een paar maanden .

Vriendelijke groeten en een fijn weekend.

aangepast door tireyosa
Mist een o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ tireyosa,

Een .pps bestand moet worden geopend met PowerPoint (Viewer).

Welk Microsoft Office versie is aanwezig op de computer? Is PowerPoint ook geïnstalleerd?

Download PowerPoint Viewer om volledige presentaties bekijken die in PowerPoint 97 en hoger zijn gemaakt, indien er geen MS Office PowerPoint aanwezig is op de computer.

Media Player is om muziek en/ of video af te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Escape,

Ik heb powerpoint vieuwer geinstaleerd maar kan er niks mee . Ik heb het pictogram op mijn bureaublad staan ,en als ik er op klik dan komt er de hele heisa dat ik hem kan instaleren ,maar dat heb ik al gedaan ,dus snap er niks van .Eerst kon ik alles openen als ik leuke filmpjes of mooie foto's kreeg toegestuurd via de mail. Maar nu opeens niet meer .

Hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest ,en wat de mediaplayer betreft ,ik kan geen eens een dvd afdraaien. Moet ik daar ook wat voor instaleren ???????

Vriendelijke groeten , Tireyosa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tireyosa,

PPS extensie wordt niet ondersteund door mediaplayer staat er.

Zo te lezen is een pps bestand in uw geval gekoppeld aan mediaplayer

Probeer het volgende:

Ga naar Configuratiescherm >> Alle configuratiescherm-onderdelen >> Standaardprogramma’s.

post-41531-1417705673,1964_thumb.jpg

Klik op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

post-41531-1417705673,2291_thumb.jpg

Nu even geduld.

post-41531-1417705673,247_thumb.jpg

In het volgende scherm scroll naar pps en klik vervolgens erop.

Wordt bij Huidig standaardprogramma anders dan Microsoft PowerPoint vermeld, klik dan op Andere programma en volg verder de instructie.

post-41531-1417705673,2809_thumb.jpg

De schermafbeeldingen zal wellicht anders uitzien in Windows 8 en ook hoe u naar Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen moet gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag,

Heb gedaan wat u zei ,achter pps staat mediaplayer,heb bij de andere gekeken maar daar staat geen PowerPoint bij ,dus hoe moet ik nu verder.

het staat nu dus nog steeds op mediaplayer .???????? Hoop dat u me verder kunt helpen .

Vriendelijke groeten, Teriyosa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste vraag die je zal moeten beantwoorden is of je een Office- pakket (en welke versie) op je laptop staan hebt, zodat er duidelijkheid komt met welk programma je PPS bestand gekoppeld kan worden.

Wat je tweede vraag betreft, het niet kunnen bekijken van een ( film) DVD zal met Windows media player niet kunnen in Windows 8 wegens niet meer ondersteund.

Je zou wel het Windows media center kunnen gebruiken maar is betalend.

De gemakkelijkste oplossing dat je een andere media player neemt zoals deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tireyosa,

Heb gedaan wat u zei ,achter pps staat mediaplayer,heb bij de andere gekeken maar daar staat geen PowerPoint bij ,dus hoe moet ik nu verder.

Conclusie pps bestand heeft als Standaardprogramma mediaplayer en dat is niet correct.

U heeft PowerPoint Viewer gedownload (Bericht #3) , koppel dan pps met PowerPoint Viewer

Zie Bericht #6.

Wordt bij Huidig standaardprogramma anders dan Microsoft PowerPoint vermeld, klik dan op Andere programma en volg verder de instructie.

[ATTACH=CONFIG]30355[/ATTACH]

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.