Ga naar inhoud

Kan via geen enkel mediaformat nog muziek afspelen.


Gast Jos

Aanbevolen berichten

Hallo,

sinds enkele weken kan ik via niets meer muziek afspelen.

firefox, ie, winamp, windows media player, itunes, bsplayer,.....

als ik ergens muziek afspeel, laat ie de muziek spelen voor een dertigtal seconden en dan verschijnt er steeds weer het gekende venster van :

in 'programmawaarmeeikmuziekafspeel.exe' is een fout opgetreden. onze excuses daarvoor.

en dan uitleg over het foutenrapport en de keuze om het foutenrapport te versturen.

ik snap er helemaal nix van.

is ook bij video's op bv. youtube.

erg irritant en heb geen idee hoe het op te lossen.

hier soms iemand wel?

dank bij voorbaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je geluidsdriver opnieuw installeren is ook een mogelijkheid (deze zijn misschien verouderd of zijn gedeeltelijk verwijderd)

dit kan door de cd van je moederboard erin te steken en je driver van je geluidskaart te installeren.

wat ook misschien kan dat is een systeemherstel naar een paar dagen voor de datum dat je deze problemen had. dit kan ook wel eens helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

driver geherinstalleerd ----- nog steeds hetzelfde probleem

systeemherstel ------ niet genoeg systeemherstelpunten die ver genoeg gaan..

volgens mij wordt het format.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, zou heel handig zijn. geen zin in format. is nog niet zo lang geleden.

wat wel raar is, is dat ik cd's gewoon wel kan afspelen. dus dan denk je dat het niet aan de audiodrivers zelf ligt. maar als'k dan op youtube videoclip ofzo check, sluit die internet explorer (of mozilla) ook gewoon af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.