Ga naar inhoud

Lay-out Itunes


marcb1964

Aanbevolen berichten

Beste,

Recent heb ik Itunes 11 gedownload. Ik ben erg tevreden over de aanpassingen, enkel zijn er twee dingen die ik graag had willen veranderen.

- Graag had ik per rij een 5-tal albums gezien. Momenteel zijn er dat veel meer. Hoe kan ik dat aanpassen ?

- Mijn tweede computer wordt enkel gebruikt voor Itunes. Hiervoor is geen internetaansluiting nodig. Omdat er geen internetaansluiting is krijg ik, bij het opstarten van Itunes, steeds de melding dat hij geen verbinding kan maken voor de Itunes-store. Is er een mogelijkheid om deze waarschuwing te doen verdwijnen ?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ marcb1964,

welkom op PCH

Recent heb ik Itunes 11 gedownload. Ik ben erg tevreden over de aanpassingen, enkel zijn er twee dingen die ik graag had willen veranderen.

- Graag had ik per rij een 5-tal albums gezien. Momenteel zijn er dat veel meer. Hoe kan ik dat aanpassen ?

Als ik jou goed begrijp is bij iTunes 11 de "regelaar" niet meer aanwezig. Dit is een scherm afbeelding van iTunes 10 [nog aanwezig op mijn desktop windows xp]. Met die regelaar kan je inderdaad regelen hoe veel albums per rij je wilt zien.

post-41531-1417705306,4863_thumb.jpg

- Mijn tweede computer wordt enkel gebruikt voor Itunes. Hiervoor is geen internetaansluiting nodig. Omdat er geen internetaansluiting is krijg ik, bij het opstarten van Itunes, steeds de melding dat hij geen verbinding kan maken voor de Itunes-store. Is er een mogelijkheid om deze waarschuwing te doen verdwijnen ?

Probeer het volgende >> iTunes >> Bewerken >> Voorkeuren >> tab Toezicht >> een vinkje plaatsen bij iTunes Store >> OK

post-41531-1417705306,0176_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ marcb1964,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.