Ga naar inhoud

LogiLinkk USB 2.0 video/audiograbber.


trebla4346

Aanbevolen berichten

Om beelden van de Sony camera (rood, geel en witte verbindingen) te kunnen capteren en later in te voeren in Magix deluxe premium 2013.

Op de laptop zijn geen ingangen voor rood, geel en wit. Dus daarom de aankoop van de LogiLink 2.0 stick. De audio uit de camera wordt echter niet gecapteerd. Wat doe ik als volslagen PC leek, vekeerd. Help mij a.u.b.

Dank, Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Albert,

:welkom: op PCH!

Om beelden van de Sony camera (rood, geel en witte verbindingen) te kunnen capteren en later in te voeren in Magix deluxe premium 2013.

Op de laptop zijn geen ingangen voor rood, geel en wit. Dus daarom de aankoop van de LogiLink 2.0 stick. De audio uit de camera wordt echter niet gecapteerd.

De Sony camera -> analoge of digitale camera?

Om video te bewerken daar zitten nogal wat haken een ogen aan, neem onderstaande links eens door:

digitale videobewerking

How to Videoformaten

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Albert,

:welkom: Digitale Sonycamcorder TRV620E. Via de meegeleverde software wordt de video wel gecapteerd en kan ik de beelden verwerken op de Magix de luxe premium 2013.

Er staat dus ook een audiospoor onder de videobeelden wanneer ik deze laatste open in Magix, doch de audio is niet gecapteerd geworden.

Ik ben bezig met een groep personen aan wie ik de montage (in het algemeen) en op de Magix in het bijzonder probeer aan te leren.

Bedankt voor de getoonde interesse voor mijn probleem.

Trebla 4346:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iEscape,

Zeer bedankt voor al de inspanningen die U zich getroost om mij te helpen, doch jammer genoeg haalt het niet veel uit. Ik ben echter een volslagen leek wanneer het om computers gaat. Ik kan filmen en fotograferen en anderen (reeds menigmaal geholpen) om hun materiaal om te zetten naar goede montages.

Het probleem bij mij is, dat ik met de op mijn Digitale Sony camera TRV 620E aangesloten LogiLink USB 2.0 stick met de Gele,de rode en witte analoge kabels, enkel het beeld gecapteerd krijg. Die kan ik dan achteraf bewerken in het montageprogramma Magix de luxe 2013 premium.

Alle inspanningen ten spijt, blijft het bij de captatie van de beelden en de klank blijft achterwege. Wanneer ik het gecapteerde materiaal in Magix open, dan zie ik onder het videospoor ook een groen audiospoor staan, doch de klank van de tape is niet overgenomen geworden.

nOGMAALS HARTELIJK DANK?

tREBLA 4346

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.