Ga naar inhoud

M2ts niet afspelen op Blu-rayspeler?


peter6727

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een losse blu-ray speler (Philips,BDP9100) en kan er geen m2ts files mee afspelen. Maar een blu-ray disc die je huurt is toch ook soms m2ts bestand en die hoor je toch gewoon te kunnen afspelen? Op mn pc kan ik gewoon m2ts afspelen zonder problemen. Wie kan mij uitleggen hoe ik deze m2ts files wel kan afspelen op mn blu-ray speler naar tv. Ik heb als brandprogramma nu IMgburn een week in mn bezit en vraag om hulp want de mooiste films kan ik nu niet kijken. Peter

aangepast door peter6727
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben eruit.

Ik heb nu IMgburn en daar gaat het goed mee.

Wat ik fout deed om een blu-ray video te branden is dat ik alleen de map BDMV brandde en dan leest mijn blu-ray speler het niet. Dus nu brand ik ook de mappen (CERTIFICATE, ANY!, en dus BDMV). En dat gaat perfect!

Super kwaliteit en je neemt dan gewoon de opties en instellingen ook mee van de blu-ray video.

Ik heb het altijd verkeerd gedaan omdat mijn vorige brander kapot was en onder het branden gaf ie altijd fouten aan en ik dacht dan dat ik teveel mappen brandde en dat ie sommige bestanden in sommige mappen van de blu-ray video niet kon branden maar dat is dus niet zo. Hier is een link waarin je precies word verteld hoe je M2TS kan branden met imgburn en kan afspelen op en stand alone blu-ray speler zonder kwaliteits verlies voor ieder die het nodig heeft, Peter.

forum.imgburn.com/index.php?s=fc524f8698...6&showtopic=9512

aangepast door peter6727
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.