Ga naar inhoud

Media Center


Korrigan

Aanbevolen berichten

Plaats eens een reinigings cd in het dvd station en laat die even zijn werk doen.

Kijk daarna eens of het dan is opgelost.

Zo niet dan sluit ik me bij de anderen aan en moet ik ook zeggen dat het station stuk is.;-)

spijtig genoeg is het zo dat de meeste reinigings cd's een stuk commerciele rommel zijn en meestal meer lenzen beschadigen dan echt helpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt hem altijd open maken en reinigen als hij uit garantie is uiteraard.

Nochthans hebben die cdtj's mij al meerdere malen geholpen hoor.(wel de BETERE merken uiteraard)

Een goedkoop dvd brandertje vervang je zo.

Maar als je een dure BlueRay brander in je pc hebt zitten dan ga je niet zo maar even naar de winkel en haal je een nieuwe uiteraard.

Dan komt zo een cdtje toch goed van pas vind ik.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt hem altijd open maken en reinigen als hij uit garantie is uiteraard.

Nochthans hebben die cdtj's mij al meerdere malen geholpen hoor.

ik ga niet zeggen dat er geen deftige cd's tussen zitten.

maar er zijn er ook waar de borsteltjes te hard zijn en doodgewoon krassen trekken op de lens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg uiteraard wel de BETERE merken.

Op zo iets bespaar ik niet.

Die goedkope ja daar moet je niet mee beginnen.

Maar in de TS zijn geval maakt zelfs dat niet uit daar hij op dit moment helemaal niets kan lezen met zijn dvd station.

Een beetje vuil op de lens is vaak genoeg om geen enkele cd/dvd meer te kunnen lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg uiteraard wel de BETERE merken.

Op zo iets bespaar ik niet.

Die goedkope ja daar moet je niet mee beginnen.

Maar in de TS zijn geval maakt zelfs dat niet uit daar hij op dit moment helemaal niets kan lezen met zijn dvd station.

Een beetje vuil op de lens is vaak genoeg om geen enkele cd/dvd meer te kunnen lezen.

100% gelijk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.